• تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 - 0:28
  • کد خبر : 1378
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

برگزاری آزمون محلی برای تأمین نیروهای درمانگاه سردشت در خرداد ماه

سرپرست مدیر درمان استان آذربایجان غربی گفت : درمانگاه تامین اجتماعی در سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی به استان افتتاح میشود و امید می‌رود در خرداد ماه آزمون محلی برای تأمین نیروهای درمانگاه سردشت برگزار شود. به گزارش سردشت پرس روز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه نشستی به میزبانی فرماندار شهرستان سردشت با مدیر درمان

سرپرست مدیر درمان استان آذربایجان غربی گفت : درمانگاه تامین اجتماعی در سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی به استان افتتاح میشود و امید می‌رود در خرداد ماه آزمون محلی برای تأمین نیروهای درمانگاه سردشت برگزار شود.

به گزارش سردشت پرس روز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه نشستی به میزبانی فرماندار شهرستان سردشت با مدیر درمان تامین اجتماعی استان آذربایجان غربی به منظور بررسی و پیگیری آخرین وضعیت درمانگاه تامین اجتماعی سردشت برگزار شد

“لقمان خسروپور “فرماندار سردشت در این دیدار ضمن بیان اینکه این شهرستان متاسفانه در حوزه بهداشت و درمان و سایر حوزه ها به لحاظ شاخص در سطح پایینی قرار دارد، گفت:در حال حاضر مهمترین مشکل حوزه بهداشت و درمان شهرستان، نبود کادر پزشکی مجرب است که نیازمند توجه ویژه مسئولین استانی است.

خسروپور در ادامه ضمن پرداختن به نیازمندی های حوزه سلامت واشاره به گلایه مندی مردم از کاستی ها، با تأکید به اینکه کمبود پزشک متخصص از مسائل جدی این شهرستان است گفت: به دلیل عدم حضور برخی از پزشکان متخصص در این شهرستان شاهد مراجعه شهروندان به شهرهای همجوار برای درمان هستیم که دشواری سفر و هزینه بالایی را در این راه متحمل می‌شوند، و افتتاح این درمانگاه می‌تواند کمک شایان به حوزه بهداشت و درمان شهرستان کند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر جذب و بکارگیری نیروهای بومی در بخش‌های مختلف درمانگاه تامین اجتماعی گفت: پیرو مجوز داده شده مبنی بر جذب نیرو، در مذاکره با مسئولان ملی و استانی بر جذب نیروهای بومی موافقت شده است که این خواسته‌ی به‌حق مردم شهرستان است.

سرپرست مدیر درمان استان آذربایجان غربی در ادامه این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از مهمترین فعالیت های سازمان تامین اجتماعی در سردشت گفت: امید می‌رود در خرداد ماه آزمون محلی برای تأمین نیروهای درمانگاه سردشت برگزار شود.

عبداله مسافری یادگاری تصریح کرد: این درمانگاه به صورت تک شیفت عمومی سطح یک، دارای دو پزشک عمومی، و یک دندان پزشک و داروساز، واحد داروخانه و تزریقات و آزمایشگاه می‌باشد

وی با بیان اینکه برای نیروهای جدید این درمانگاه آموزش و مهمانسرا نیاز است خواستار همکاری های لازم برای رفع نیازهای درمانگاه شد.

این درمانگاه در مساحتی به متراژ ۳۷۰۰ متر مربع در چهار طبقه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی