• تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 19:03
  • کد خبر : 1312
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

توقیف بیش از 10 هزار قطعه انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق در سردشت

فرمانده انتظامی استان از کشف انواع لوازم یدکی خودرو در سردشت به ارزش 13 میلیارد ریال، خبر داد. به گزارش سردشت پرِس به نقل از رکنا، سردار “رحیم جهانبخش” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مقادیر قابل توجهی از لوازم یدکی خودرو در یکی از روستاهای اطراف

فرمانده انتظامی استان از کشف انواع لوازم یدکی خودرو در سردشت به ارزش 13 میلیارد ریال، خبر داد.

به گزارش سردشت پرِس به نقل از رکنا، سردار “رحیم جهانبخش” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مقادیر قابل توجهی از لوازم یدکی خودرو در یکی از روستاهای اطراف شهرستان سردشت، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی پلیس در نهایت محل فعالیت متهمان شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی طی عملیات غافلگیرانه در بازرسی  از محل؛ تعداد 10 هزار و 858 قطعه انواع لوازم یدکی خودرو به صورت قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف و ضبط شد.

 فرمانده انتظامی استان  با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 13 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این رابطه 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جهانبخش در پایان خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت های اصلی پلیس است و پلیس با اقتدار کامل در چارچوب قانون و قاطعانه با قانون شکنان در این حوزه برخورد خواهد کرد، گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی