• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1401 - 14:18
  • کد خبر : 1266
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

سردشت پربارش ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته اغلب شهرهای استان شاهد بارش بهاری بودند که سردشت با بیش از 20 میلیمتربارش پربارش‌ترین شهر استان گزارش شده است به گزارش سردشت پرس ,مهدی صابری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به میزان بارش‌ها در استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: شهرستان

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته اغلب شهرهای استان شاهد بارش بهاری بودند که سردشت با بیش از 20 میلیمتربارش پربارش‌ترین شهر استان گزارش شده است

به گزارش سردشت پرس ,مهدی صابری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به میزان بارش‌ها در استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: شهرستان سردشت در استان پر بارش‌ترین شهر در ۲۴ ساعت گذشته با بیش از ۲۰.۶ میلیمتر بارش است.

وی ادامه داد: اغلب شهر‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش‌های بهاری بودند که بعد از سردشت به ترتیب پیرانشهر۱۲.۴، چالدران۱۱.۲ و تکاب با ۹.۳ میلیمتر بارندگی در ردیف شهر‌های پربارش قرار دارند.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی افزود: براساس بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی . با توجه به تداوم فعالیت امواج بارشی، تا اواخر هفته جاری به تناوب شاهد رگبارهای بهاری باران همراه با رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

صابری عنوان کرد: باتوجه به ماهیت بارندگی بارش‌ها احتمال آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن رودخانه‌ها وجود دارد.وی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته کمترین میزان بارش در خوی با ۲.۷ میلی‌متر، سلماس ۲.۷ میلی‌متر و پلدشت ۱.۶ میلی متر گزارش شده است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی