• تاریخ انتشار : شنبه 10 اردیبهشت 1401 - 9:54
  • کد خبر : 1230
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

خط کشی ۱۰۵ کیلومتر از جاده‌های سردشت

مسوول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سردشت گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۰۵ کیلومتر از جاده‌های این شهرستان برای پیشگیری از حوادث و ارتقای ایمنی خط‌کشی شد. به گزارش سردشت پرِس،لطیف شریعت پناه روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: افزایش ایمنی تردد، دید کافی در شب، کنترل ترافیک، تسهیل رفت

مسوول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سردشت گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۰۵ کیلومتر از جاده‌های این شهرستان برای پیشگیری از حوادث و ارتقای ایمنی خط‌کشی شد.

به گزارش سردشت پرِس،لطیف شریعت پناه روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: افزایش ایمنی تردد، دید کافی در شب، کنترل ترافیک، تسهیل رفت و آمد و کاهش میزان تصادف و سوانح رانندگی از مزایای اجرای طرح خط کشی جاده‌ها است.

وی افزود: در اجرای این طرح ظرف سه روز کاری، ۴۵ کیلومتر از جاده سردشت به پیرانشهر، ۲۲ کیلومتر جاده سردشت به بانه و ۳۸ کیلومتر جاده سردشت به مهاباد خط کشی شد.

مسوول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سردشت اضافه کرد: این طرح توسط اکیپ اعزامی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با ۲۶ بشکه رنگ سفید و زرد با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال اجرا شد.

وی با بیان اینکه خط‌ کشی جاده‌ها بطور مستمر و در فواصل زمانی مشخص در مسیرهای ارتباطی اجرا می‌شود، یادآور شد: انجام مداوم عملیات راهداری برای ارتقای ایمنی جاده‌های شهرستان بستر مناسبی برای سفرهای امن مردم و مسافران را فراهم می‌کند.

شریعت پناه گفت: امسال همچنین ۸۰ تابلو علایم راهنمایی، رانندگی و هشدار دهنده در جاده‌های این شهرستان بدلیل فرسودگی، ناخوانا بودن و در برخی موارد سرقت، تعویض و نوسازی شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

طول راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان ۸۳۳ کیلومتر است که ۵۴۲ کیلومتر آن راه روستایی، ۱۰۵ کیلومتر جاده بین شهری و ۱۸۶ کیلومتر راه مرزی است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی