• تاریخ انتشار : جمعه 9 اردیبهشت 1401 - 17:32
  • کد خبر : 1226
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

امام جمعه سردشت: اسراییل غاصب در تلاش برای ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی است

 امام جمعه سردشت گفت: اسراییل غاصب و کودک کش امروز تلاشش پیوند و ارتباط با کشورهای اسلامی است تا مابین آنها  تفرقه ایجاد کند که تا حدودی هم موفق شده است ولی مردم این کشورهای اسلامی به این ارتباط و پیوند هیچ اعتقادی ندارند. به گزارش سردشت پرِس، ماموستا محمد واوی در آیین عبادی سیاسی

 امام جمعه سردشت گفت: اسراییل غاصب و کودک کش امروز تلاشش پیوند و ارتباط با کشورهای اسلامی است تا مابین آنها  تفرقه ایجاد کند که تا حدودی هم موفق شده است ولی مردم این کشورهای اسلامی به این ارتباط و پیوند هیچ اعتقادی ندارند.

به گزارش سردشت پرِس، ماموستا محمد واوی در آیین عبادی سیاسی این هفته سردشت ضمن تقدیر از حضور باشکوه و پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: قدس شریف قلب تپنده جهان اسلام است که از جایگاه رفیعی در بین مسلمانان برخوردارست.

وی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امام راحل (ره) برای حمایت و پشتیبانی از حقوق همه مظلومین جهان خصوصا مردم مظلوم فلسطین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را با نام روز قدس نامگذاری کرد که این یادگار هرگز فراموش نخواهد شد .

امام جمعه سردشت افزود: اسراییل غاصب و کودک کش امروز تلاشش پیوند و ارتباط با کشورهای اسلامی است تا مابین آنها  تفرقه ایجاد کند که تا حدودی هم موفق شده است ولی مردم این کشورهای اسلامی به این ارتباط و پیوند هیچ اعتقادی ندارند.

ماموستا واوی در ادامه ضمن تبریک روز شوراها گفت: اعضای شورای اسلامی شهر و روستا باید با تمام توان خود براساس اعتمادی که مردم به آنها کرده اند در راستای آبادانی و توسعه منطقه خود تلاش کنند .

در ابتدای خطبه نماز جمعه این هفته، سرهنگ قاسم نصیری فرمانده سپاه سردشت در خصوص روز جهانی قدس و مسایل سیاسی منطقه مطالبی ایراد و بر بصیرت و آگاهی مردم در مقابل توطئه‌های شوم دشمنان تاکید کرد.

در این مراسم همچنین نمازگزاران با مشت‌های گره کرده و سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از استکبار جهانی و صهیونیست ها را اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است .

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی