• تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 - 23:14
  • کد خبر : 1206
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

آزادی ۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با همت مرکز نیکوکاری آلان سردشت

 دادستان عمومی و انقلاب سردشت گفت: به همت خیران عضو یکی از مراکز نیکوکاری شهرستان زمینه آزادی ۶ نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد فراهم شد. به گزارش سردشت پرِس، ولی خداکرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مرکز نیکوکاری آلان سردشت به صورت خود جوش از طریق یک فراخوان در میان

 دادستان عمومی و انقلاب سردشت گفت: به همت خیران عضو یکی از مراکز نیکوکاری شهرستان زمینه آزادی ۶ نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد فراهم شد.

به گزارش سردشت پرِس، ولی خداکرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مرکز نیکوکاری آلان سردشت به صورت خود جوش از طریق یک فراخوان در میان اعضای خود درخواست جمع آوری کمک‌های نقدی جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کرده بود.

وی اظهار کرد: بعد از چند روز از اعلام این فراخوان، مبلغ ۲ میلیارد ریال جمع‌آوری و امروز با حضور مسوولان این مرکز در دادستانی، ایشان خواهان آزادی چند زندانی جرایم مالی غیرعمد شدند.

 خداکرمی اضافه کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده و فرصت تهیه شده با این مبلغ زمینه آزادی ۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد فرا هم شد که طی مراحل قانونی این تعداد، در روزهای آینده آزاد و به آغوش خانواده خود باز خواهند گشت.

وی با بیان اینکه متولیان این مرکز نیکوکاری قول مساعد دادند تا زمینه آزادی تعداد دیگری از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کنند از شهروندان و خیران خواست تا در این امر خیر و نیکو با حضوری پررنگ، سهمی داشته باشند.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی