• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1401 - 19:07
  • کد خبر : 1171
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

پیمان سپاری عملیات گازرسانی به 90 روستای سردشت تا پایان سال

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت : تا پایان سال بیش از 90 روستا با 10 محور در این شهرستان جهت اجرای عملیات گازرسانی، پیمان سپاری خواهد شد. به گزارش سردشت پرِس، طی جلسه‌ای با ریاست فرماندار سردشت و با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی روند

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت : تا پایان سال بیش از 90 روستا با 10 محور در این شهرستان جهت اجرای عملیات گازرسانی، پیمان سپاری خواهد شد.

به گزارش سردشت پرِس، طی جلسه‌ای با ریاست فرماندار سردشت و با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی روند اجرای عملیات طرح‌های گازرسانی در سطح شهرستان مورد بحث و بررسی و پیگیری گردید.

” لقمان خسروپور ” فرماندار سردشت در این دیدار گفت: این شهرستان از همه شاخص‌ها در پایین ترین رده قرار دارد و با توجه به مشکلاتش نیازمند توجه است.

وی اتمام گاز رسانی به شهر میرآباد و گازرسانی به روستاهای محور آلان، محور اسلام آباد و اشکان، محور شلماش، ره‌ش هه‌رمه، محور نیزه و موسالان، محور سیسر ، ملاشیخ و بیوران علیا از اولویت ها دانست و خواستار تسریع در روند اجرای طرح‌های گازرسانی شد.

” کمال حسین‌پور ” نماینده شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه هزینه اجرای عملیات گازرسانی در این شهرستان به دلیل صعب العبور بودن منطقه بسیار بالا است، گفت: با پیگیری های به عمل آمده سرانه انشعاب گاز رسانی از 25 به 75 میلیون تومان رسیده و پکیج گازرسانی به همه محورهای شهرستان آماده شده است.

” علیرضا شیخی ” مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی نیز در ادامه گفت: اجرای عملیات طرح‌های گازرسانی در این شهرستان متاسفانه به دلیل بروکراسی‌های اداری و عدم مدیریت وقت کند شد و نهایتا به تعطیلی انجامید.

وی با تاکید بر اینکه نیاز اصلی و مبرم شهرستان گاز است، افزود: تا پایان سال بیش از 90 روستا با 10 محور در این شهرستان جهت اجرای عملیات گازرسانی، پیمان سپاری خواهد شد و گاز رسانی به شهر میرآباد نیز به اتمام می‌رسد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی