• تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 - 20:19
  • کد خبر : 1130
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

عملیات اجرایی طرح خیر ساز احداث ساختمان دیالیز سردشت آغاز شد

کلنگ طرح خیر ساز احداث ساختمان دیالیز در بیمارستان امام (ره) به زمین زده شد به گزارش سردشت پرس, امروز با حضور فرماندار سردشت، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امامان جمعه شهرهای سردشت، ربط و نلاس ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، اعضای شورای اسلامی و شهرداران و جمعی از مسئولان و خیرین

کلنگ طرح خیر ساز احداث ساختمان دیالیز در بیمارستان امام (ره) به زمین زده شد

به گزارش سردشت پرس, امروز با حضور فرماندار سردشت، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امامان جمعه شهرهای سردشت، ربط و نلاس ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، اعضای شورای اسلامی و شهرداران و جمعی از مسئولان و خیرین شهرستان کلنگ طرح خیر ساز احداث ساختمان دیالیز در بیمارستان امام (ره) به زمین زده شد.

” لقمان خسروپور ” فرماندار سردشت در این آیین ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند خیرین با بیان اینکه مسایل و مشکلات زیادی در این شهرستان وجود دارد ، گفت: با توجه به کمبود امکانات و محدودیت‌ها دولت به تنهایی قادر به اجرای بسیاری از طرح‌ها نیست و نیاز است خیرین ورود پیدا کنند و یاریگر دولت باشند.

” کمال حسین پور ” نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به مسایل و مشکلات شهرستان، جذب نیروهای متخصص و توسعه فضای بهداشتی و درمانی از ضروریات و اولویت‌های این شهرستان دانست و تاکید کرد: برای رفع کمبودها و مشکلات پیگیر مسایل هستیم و نیاز است دانشگاه علوم پزشکی به شهرستان توجه ویژه داشته باشد.

محمودی رئیس شورای خیرین سلامت سردشت نیز در این آیین خواستار تهیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز ساختمان دیالیز و جذب نیروی متخصص قبل از اتمام طرح شد.

ساختمان دیالیز در مساحتی به متراژ ۶۲۰ متر مربع با یک طبقه و ۲۲ تخت دیالیز احداث می‌شود. برآورد اولیه برای احداث این ساختمان ۸۵ میلیارد ریال است که خیرین شهرستان تاکنون ۵ میلیارد ریال را جمع آوری و اهدا کرده اند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی