• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 فروردین 1401 - 14:33
  • کد خبر : 1084
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات بنیاد برکت در سردشت

معاون فرماندار سردشت گفت : تاکنون حدود ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات بنیاد برکت برای مشاغل خرد و خانگی در سطح روستاها به ۷۱۷ نفر پرداخت شده است. به گزارش سردشت پرس, جلسه کمیته توسعه اشتغال بنیاد برکت شهرستان سردشت با محوریت گزارش عملکرد سال گذشته بنیاد برکت و برنامه ریزی برای

معاون فرماندار سردشت گفت : تاکنون حدود ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات بنیاد برکت برای مشاغل خرد و خانگی در سطح روستاها به ۷۱۷ نفر پرداخت شده است.

به گزارش سردشت پرس, جلسه کمیته توسعه اشتغال بنیاد برکت شهرستان سردشت با محوریت گزارش عملکرد سال گذشته بنیاد برکت و برنامه ریزی برای سالجاری با حضور ” حسین خضری ” معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری سردشت، یوسفی بخشدار مرکزی و مهدونیا بخشدار وزینه،مدیران ادارات و نمایندگان بنیاد برکت در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

“خضری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی” فرماندار سردشت با ارزیابی مطلوب از عملکرد بنیاد برکت در شهرستان سردشت گفت: حدود ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات بنیاد برکت برای مشاغل خرد و خانگی در سطح روستاها به ۷۱۷ نفر پرداخت شده است.

وی جهت بهره‌مندی بیشتر جوانان و افراد جویای کار از تسهیلات بنیاد برکت بر همکاری و ارتباط تنگاتنگ تسهیگران این بنیاد با بخشداران و دهیاران و اطلاع رسانی به روستاییان تاکید کرد.

در ادامه هر یک از اعضای جلسه به نظرات و پیشنهاداتی در خصوص اشتغال پایدار روستایی پرداختند.

در پایان نماینده بنیاد برکت شهرستان سردشت گزارشی از عملکرد در سال گذشته ارائه داد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی