• تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 17:37
  • کد خبر : 1058
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

پلمب ۱۷ مرکز غیرمجاز دندانپزشکی و پزشکی در سردشت

سرپرست شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: تعداد 12 مرکز غیر مجاز دندانپزشکی ، 4 مرکز غیرمجاز پزشکی و یک آرایشگاه زنانه که در امورات پزشکی و اعمال زیبایی دخالت داشتند پلمپ شدند. به گزارش سردشت پرِس، “دوود آتشی” سرپرست شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی و در جهت برخورد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: تعداد 12 مرکز غیر مجاز دندانپزشکی ، 4 مرکز غیرمجاز پزشکی و یک آرایشگاه زنانه که در امورات پزشکی و اعمال زیبایی دخالت داشتند پلمپ شدند.

به گزارش سردشت پرِس، “دوود آتشی” سرپرست شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی و در جهت برخورد با مراکز غیر مجاز، کارشناسان نظارت بر درمان این شبکه با نظارت های مستمر در طرح سلامت نوروزی که از اسفند سال گذشته لغایت 15 فروردین ماه به طول انجامید تعداد 12 مرکز غیر مجاز دندانپزشکی ، 4 مرکز غیرمجاز پزشکی و یک آرایشگاه زنانه که در امورات پزشکی و اعمال زیبایی دخالت داشتند پلمپ شدند.

وی بیان کرد: سه مرکز غیر مجاز دندانپزشکی دیگر در سطح شهرستان نیز با توجه به صدور رای دادگاه مبنی بر پلمپ به اداره اماکن معرفی که در اسرع وقت اقدامات پلمپ آن نیز صورت گرفته خواهد شد.

آتشی افزود: این واحدهای غیرمجاز به دلیل دخالت در امور پزشکی و دندانپزشکی و تهدید سلامت و ایجاد جبران ناپذیر در مراجعین تعطیل و افراد متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه شهروندان برای دریافت هرگونه خدمات درمانی و تشخیصی الزاما به مراکز مجاز قانونی مراجعه کنند، تاکید کرد: مراکز مجاز دارای پروانه طبابت و مجوز قانونی هستند و این مجوز باید در معرض دید عمومی باشد.

وی اظهار کرد: همشهریان گرانقدر می توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امور پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه 190 گزارش کنند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی