• تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردین 1401 - 22:59
  • کد خبر : 1040
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

برنامه ریزی برای افتتاح شعبه بانک ملی در شهر ربط تا پایان سال

فرماندار سردشت بر تسریع ایجاد شعبه بانک ملی در شهر ربط و جذب نیرو برای آن تاکید کرد و خواستار راه اندازی شعبات دیگر در این شهرستان شد. به گزارش سردشت پرس؛ امروز مورخه ۲۷ فرودین ماه ۱۴۰۱ فرماندار سردشت در دیدار با رئیس شعبات بانک‌ ملی شهرستان‌های جنوب آذربایجان غربی به بحث و بررسی

فرماندار سردشت بر تسریع ایجاد شعبه بانک ملی در شهر ربط و جذب نیرو برای آن تاکید کرد و خواستار راه اندازی شعبات دیگر در این شهرستان شد.

به گزارش سردشت پرس؛ امروز مورخه ۲۷ فرودین ماه ۱۴۰۱ فرماندار سردشت در دیدار با رئیس شعبات بانک‌ ملی شهرستان‌های جنوب آذربایجان غربی به بحث و بررسی ایجاد شعبه‌های جدید بانک ملی در این شهرستان پرداخت.

“لقمان خسروپور” فرماندار سردشت در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش و پیگیری‌های مهندس حسین‌پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بابت اخد مجوز دو شعبه جدید گفت: شهر ربط با بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت ظرفیت مناسبی برای فعالیت اقتصادی بانک‌ها است و قطعا با ایجاد شعبه بانک ملی در این شهر مردم از آن به خوبی استقبال خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بازارچه مرزی کیله، شهر نلاس و میرآباد نیز ظرفیت‌های مهم برای فعالیت بانک‌هاست بر تسریع ایجاد شعبه بانک ملی در شهر ربط و جذب نیرو برای آن تاکید و خواستار شعبات دیگر در این شهرستان شد.

در این جلسه مقرر شد تا پایان سال جهت افتتاح شعبه بانک ملی در شهر ربط و جذب وتامین نیرو برای آن اقدام شود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی