• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 فروردین 1401 - 22:17
  • کد خبر : 1005
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان سردشتی

رئیس جمعیت هلال احمر سردشت گفت: به همت و مشارکت خیران و در راستای اجرای طرح ملی پویش هلال رحمت، ۲۵۰ بسته معیشتی تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شد. به گزارش سردشت پرس, جوتیار برزیگر روز پنجشنبه در گفت‌ وگو با ایرنا اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح طی ۲

رئیس جمعیت هلال احمر سردشت گفت: به همت و مشارکت خیران و در راستای اجرای طرح ملی پویش هلال رحمت، ۲۵۰ بسته معیشتی تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

به گزارش سردشت پرس, جوتیار برزیگر روز پنجشنبه در گفت‌ وگو با ایرنا اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح طی ۲ مرحله از سوی دو خیر ناشناس و جمعی از وکلای شهرستان این تعداد بسته معیشتی تهیه شد.

وی افزود: هر بسته شامل برنج، روغن، چای، ماکارونی، حبوبات، رب گوجه فرنگی و ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان و در مجموع ۸۳ میلیون تومان است.

رئیس جمعیت هلال احمر سردشت ضمن تقدیر از زحمات همه خیران اضافه کرد: ۱۱۰ بسته از این تعداد به ارزش ۲۸ میلیون تومان از سوی وکلای این شهرستان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان این ماه همچنان ادامه دارد، گفت: جامعه هدف خانوارهای نیازمند، بدسرپرست و بی‌سرپرست، زندانیان، ایتام، بیماران صعب العلاج و یا کرونایی تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی