• تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 فروردین 1401 - 23:14
  • کد خبر : 977
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

ثبت دو فوتی کرونا در سردشت از ابتدای سال

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت از ابتدای سال در شهرستان سردشت تعداد ۲ فوتی کرونایی گزارش شده است. به گزارش سردشت پرِس،  رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: فوتی کرونایی از ابتدای امسال در پنج شهرستان شمال و جنوب استان گزارش نشده که البته نباید

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت از ابتدای سال در شهرستان سردشت تعداد ۲ فوتی کرونایی گزارش شده است.

به گزارش سردشت پرِس،  رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: فوتی کرونایی از ابتدای امسال در پنج شهرستان شمال و جنوب استان گزارش نشده که البته نباید این امر موجب عادی انگاری شود.

محمدامین ولی زاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شهرستان ها شامل شوط، پلدشت و چالدران در شمال و تکاب و شاهین دژ در جنوب استان است.

وی اضافه کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون، در ۶ شهرستان آذربایجان غربی تنها یک فوتی و در ۲ شهرستان تنها ۲ فوتی گزارش شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: شهرستان های دارای تنها یک فوتی شامل میاندوآب، بوکان، پیرانشهر، ماکو، سلماس و چایپاره هستند.

ولی زاد اظهار کرد: همچنین در ۲ شهرستان آذربایجان غربی شامل سردشت نقده تنها ۲ فوتی کرونایی از ابتدای سال گزارش شده است.

وی گفت: در شهرستان های مهاباد و اشنویه طی سال جاری سه فوتی و شهرستان خوی هم هفت فوتی بر اثر ابتلا به کرونا داشته ایم.

وی افزود: ارومیه بیشترین فوتی های ناشی از ابتلا به کرونا از ابتدای سال جاری را در آذربایجان غربی داشته به طوری که با ۲۴ فوتی، بیش از ۵۰ درصد آمار استانی را به خود اختصاص داده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۷ فوتی کرونایی در استان به ثبت رسیده که نشانه فوت متوسط حدود ۲ نفر در روز است.

ولی زاد اظهار کرد: البته ۲ روز بدون فوتی کرونایی هم طی امسال در آذربایجان غربی ثبت شده که امیدواریم این تعداد درماه های آتی افزایش یابد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی