• تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردین 1401 - 18:18
  • کد خبر : 880
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

امام جمعه سردشت : برادران افغانستانی سال‌ها در کشور ما بدون مشکلی زندگی کرده‌اند

امام جمعه سردشت با اشاره به حمله تروریستی چند روز اخیر و اینکه اهل‌تسنن و اهل‌تشیع برادر و در یک سنگر علیه توطئه‌های استکبار جهانی و ایادی آن ایستاده‌ و می‌جنگند، گفت: مسوولان با عاملین حوادث تروریستی اخیر قاطعانه برخورد کنند. به گزارش سردشت پرِس، ماموستا محمد واوی در خطبه نماز جمعه سردشت ضمن ابراز

امام جمعه سردشت با اشاره به حمله تروریستی چند روز اخیر و اینکه اهل‌تسنن و اهل‌تشیع برادر و در یک سنگر علیه توطئه‌های استکبار جهانی و ایادی آن ایستاده‌ و می‌جنگند، گفت: مسوولان با عاملین حوادث تروریستی اخیر قاطعانه برخورد کنند.

به گزارش سردشت پرِس، ماموستا محمد واوی در خطبه نماز جمعه سردشت ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای حادثه تروریستی اخیر و آرزوی سلامتی برای زخمی‌شدگان، این اقدام را به شدت محکوم کرد.

وی اظهار کرد: دشمنان هر روز و هر ساعت دسیسه و توطئه‌هایی علیه مسلمانان و خصوصا ملت ایران انجام می‌دهند و این چنین حرکات و اقدامات شوم تکراری است.

وی بیان کرد: دشمنان همیشه در کمین امت اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و تفرقه در بین اهل تسنن و تشیع هستند تا به اهداف شوم خود برسند.

ماموستا واوی تاکید کرد: اهل تسنن و اهل تشیع برادرند و برادران افغانستانی نیز سال‌ها در کشور ما بدون مشکلی زندگی کرده‌اند، دشمنان با خیال خام خود با این اقدامات تروریستی می‌توانند در وحدت و انسجام ما خدشه‌ای وارد کنند.

وی خواستار بصیرت و آگاهی و صبر مسلمانان در چنین مواقعی شد و گفت: هدف دشمن ایجاد تفرقه و اختلاف است و باید هوشیارانه مقابل توطئه‌های آنها بایستیم.

امام جمعه سردشت در بخش دیگر خطبه امروز از روزه داران و نمازگزاران خواست تا در محافل قرآنی و عبادات این ماه حضوری پررنگ داشته باشند

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی