• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 فروردین 1401 - 12:12
  • کد خبر : 866
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

افزایش 14 درصدی حوادث جاده ای نوروز امسال در سردشت

 مسوول فوریت های پزشکی سردشت گفت: در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی، ۴۷ مورد ماموریت در زمینه حوادث جاده‌ای در این شهرستان انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد رشد داشته است. به گزارش سردشت پرِس، احمد صالح پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در طرح سلامت

 مسوول فوریت های پزشکی سردشت گفت: در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی، ۴۷ مورد ماموریت در زمینه حوادث جاده‌ای در این شهرستان انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد رشد داشته است.

به گزارش سردشت پرِس، احمد صالح پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در طرح سلامت نوروزی که از ۲۵ اسفند پارسال تا پایان تعطیلات نوروزی به طول انجامید در مجموع ۱۹۶ ماموریت مختلف منجر به اعزام آمبولانس توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ این شهرستان انجام شد.

وی ادامه داد: عوامل اورژانس ۱۱۵ سردشت در قالب این طرح به ۱۴۹ ماموریت غیرتصادفی و ۴۷ ماموریت تصادفی اعزام شدند که ۱۴۸ مورد بیمار و مصدوم حادثه دیده را به مرکز درمانی انتقال دادند.

مسوول فوریت های پزشکی سردشت با بیان اینکه خوشبختانه در تعطیلات نوروزی امسال مورد فوتی تصادفی ثبت نشده است، اظهار کرد: فوریت های پزشکی این شهرستان در هفت پایگاه شامل ۲ پایگاه شهری و پنج پایگاه شهری جاده‌ای با ۶۰ نفر نیروی عملیاتی در این طرح مشارکت فعال داشتند.

شهرستان مرزی سردشت با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و در مناطق کوهستانی با گردنه های خطرناک قرار گرفته است.

به گزارش سردشت پرِس، طی نوروز امسال حدود ۱۰ میلیون تردد در جاده های آذربایجان غربی ثبت شد که ۳۵ درصد بیشتر از نوروز سال گذشته بود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی