• تاریخ انتشار : دوشنبه 15 فروردین 1401 - 15:34
  • کد خبر : 772
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت: گشایش ها در زندگی مردم محسوس نیست / دولت سریع‌تر و چابک‌تر عمل کند

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس با اشاره به تأثیر عدم ایمنی خودروها بر آمار بالای تصادفات گفت: اگر مافیای خودروسازی وجود ندارد چرا جوانانی که ماهواره پرتاب می‌کنند، اجازه اصلاح خودروسازی را نمی‌یابند؟! به گزارش سردشت پرس, کمال حسین‌پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس با اشاره به تأثیر عدم ایمنی خودروها بر آمار بالای تصادفات گفت: اگر مافیای خودروسازی وجود ندارد چرا جوانانی که ماهواره پرتاب می‌کنند، اجازه اصلاح خودروسازی را نمی‌یابند؟!

به گزارش سردشت پرس, کمال حسین‌پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در نطق میان‌دستور با بیان اینکه در سال‌های اخیر ناکارآمدی و بی‌تدبیری در سطوح مختلف اجرایی حاکم شده و معیشت مردم را با مشکل مواجه کرده است، اظهار داشت:‌ نامگذاری سال‌های اخیر با عنوان تولید و امسال با عنوان تولید دانش‌بنیان از سوی رهبر انقلاب، تلنگری به همه مسؤولان است که با جدی گرفتن تولید دانش‌بنیان، مشکلات کشور را حل کنند.

وی ادامه داد: با وجود گشایش در دولت، اما گشایش در زندگی مردم محسوس نیست و انتظار می‌رود دولت سریع‌تر و چابک‌تر عمل کند، به ویژه در تأمین نیازهای اساسی مردم از جمله مسکن جدی‌تر اقدام کند.عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس تصریح کرد:‌اگر دولت چاره‌اندیشی نکند، این مشکلات و شکاف‌های اقتصادی برای کشور خطرناک خواهد بود.

حسین‌پور در ادامه با اشاره به آمار بالای تصادفات جاده‌ای در ایام عید نوروز امسال تأکید کرد:‌ یکی از دلایل تصادف‌های نوروزی علاوه بر وضعیت نامناسب راه‌ها، عدم ایمنی خودروها بوده است؛ اگر مافیای خودروسازی وجود ندارد چرا جوانانی که ماهواره پرتاب می‌کنند اجازه اصلاح خودروسازی را نمی‌یابند؟!

وی در ادامه به مذاکرات هسته‌ای وین اشاره کرد و اظهار داشت: مراقب تکرار تجربه‌های تلخ گذشته باشیم، بخشی از اقتصاد کشور متأثر از تحریم‌ها است اما یادمان باشد که این تحریم‌ها در 4 دهه اخیر وجود داشته و لذا دولت مراقب خودتحریمی‌های داخلی باشد و آن را علاج کند.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس در ادامه خواستار اجرای هر چه سریع‌تر قانون نظام رتبه‌بندی معلمان توسط دولت شد و گفت:‌بسیاری از کارگران ساختمانی بیمه ندارند و آینده آنها در معرض خطر است و با کساد شدن بازار ساخت و سازها معیشت آنها نیز به تنگنا می‌افتد؛ سازمان تأمین اجتماعی به وضعیت بیمه این کارگران رسیدگی و آن را حل و فصل کند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی