• تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 - 14:25
  • کد خبر : 750
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

شهردار سردشت : بدهی ۳۵ میلیاردی حقوق کارگران پرداخت شد

شهردار سردشت گفت: مبلغ ۳۵ میلیارد ریال به پرسنل و کارگران خدمات شهری بدهکار بودیم که با تدابیر لازم در نوروز امسال آخرین بدهی آنها را پرداخت کرده و آن را به صفر رساند به گزارش سردشت پرس، کامل رسولی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: شهرداری سردشت تعداد ۱۶۰ پرسنل

شهردار سردشت گفت: مبلغ ۳۵ میلیارد ریال به پرسنل و کارگران خدمات شهری بدهکار بودیم که با تدابیر لازم در نوروز امسال آخرین بدهی آنها را پرداخت کرده و آن را به صفر رساند

به گزارش سردشت پرس، کامل رسولی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: شهرداری سردشت تعداد ۱۶۰ پرسنل و کارگر در بخش خدمات شهری دارد که ماهیانه بابت حقوق و مزایا ۱۵ میلیارد ریال به آنها پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده شهرداری اضافه کرد: درآمد شهرداری سال گذشته ۳۸۰ میلیارد ریال بود که ۶۰ درصد صرف هزینه‌های جاری و ۴۰ درصد صرف هزینه‌های اجرای طرح‌های عمرانی شده‌ است.

شهردار سردشت ادامه داد: با توجه به شرایط نامساعد آب و هوایی در این شهر فقط دو ماه مجال فصل عمرانی داربم اما با این وجود سال قبل اقدامات اساسی انجام گرفت.

وی گفت: تعریض و اصلاح بلوار کردستان، اصلاح هندسی مسیر رزی‌جولا، ایجاد و فنس‌کشی کمپ سگ‌های ولگرد با مساحت یک هزار متر مربع، احداث و نصب تندیس علامه بیتوشی و خله ‌ده‌رزی در دو میدان، جدول گذاری و مناسب‌سازی معابر جهت هدایت آب‌های سطحی، بتن پلاک و جدول‌گذاری بلوار هفت تیر، معابر جدول‌گذاری مسکن فرهنگیان، تابلو گذاری، کاشت ۶ هزار گل‌ و نهال، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی مانند برگزاری جشنواره و شرکت در نمایشگاه گردشگری در تهران از اهم فعالیت‌های انجام شده است.

رسولی اضافه کرد: در اجرای طرح‌های عمرانی بیشتر سعی داریم به صورت مشارکتی یعنی با دریافت ۲۰ تا ۳۰ درصد هزینه از مردم کارها انجام گیرد، چون در این صورت است می‌توان بر حس تعلق مردم جهت حفظ و نگهداری طرح‌ها و مشارکت در زیباسازی شهر اثرگذار بود.

وی تاکید کرد: تلاش می‌شود با تدوین و اجرای طرح جامع شهری و طرح تفصیلی، شهرداری تعیین کننده توسعه شهری باشد و مشکلات ساخت و سازها حل و اجرای طرح‌های عمرانی براساس این دو انجام شود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی