• تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 - 17:08
  • کد خبر : 781
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

نخستین جلسه کارگروه پسماند شهرستان سردشت در سال نو برگزار شد

جلسه کارگروه پسماند به ریاست خضری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان سردشت با دستور ترویج فرهنگ و استفاده صحیح از محیط زیست و حفظ و صیانت از آن،افزایش آگاهی زیست محیطی در بین دانش آموزان، اردوی پاکسازی و تابلو‌های مسیریابی و راهنمای گردشگری در روستاها برگزار شد. 🔹 خضری معاون سیاسی، امنیتی و

جلسه کارگروه پسماند به ریاست خضری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان سردشت با دستور ترویج فرهنگ و استفاده صحیح از محیط زیست و حفظ و صیانت از آن،افزایش آگاهی زیست محیطی در بین دانش آموزان، اردوی پاکسازی و تابلو‌های مسیریابی و راهنمای گردشگری در روستاها برگزار شد.

🔹 خضری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سردشت با بیان اینکه این شهرستان دارای جنگل و منابع زیبای خدادادی است، گفت: با وجود این منابع الهی متاسفانه شاهد نامهربانی های زیادی با طبیعت خصوصا در روز سیزده‌بدر هستیم، بریدن و آتش زدن درختان و رهاسازی حجم انبوهی از زباله در دامن طبیعت مناظر ناپسند و ناخوشایندی را به وجود آورده است.

🔹 معاون فرماندار شهرستان سردشت استفاده از ظرفیت رسانه‌ و سازمان‌های مردم نهاد را در حفظ محیط زیست امری ضروری دانست و تاکید کرد: حفظ و صیانت از محیط زیست وظیفه همگانی است و می‌طلبد در این راستا همه با هم تلاش کنیم.

🔹وی برای حفظ و صیانت از محیط زیست خواستار آموزش و فرهنگ سازی در این راستا شد.

🔹 شهردار سردشت نیز در این جلسه گفت: برای ارتقای شاخص فرهنگی نیاز به همکاری و تلاش همه جانبه است تا ضمن تقویت فرهنگی ، ماهم بتوانیم نقش خود را بهتر از گذشته ایفا کنیم.

🔹 کامل رسولی ریختن زباله در کیسه نازک نان، گذاشتن زباله روی بلوار‌ها و مکان‌های نامناسب و عدم استفاده شهروندان از سطل‌های زباله از مهمترین مشکلات پسماند شهر خواند و خواستار همکاری رسانه‌ها جهت فرهنگ سازی و رفع حل چنین مسایلی شد.

🔹 در این جلسه هر یک از اعضا به بیان نظرات خود در خصوص موضوع مربوطه پرداختند و بر پاکسازی تفرجگاه‌های سطح شهرستان ، تبلیغ و اطلاع رسانی برای طبیعتی پاک و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و رسانه‌های محلی تاکید شد.

🔖 یکشنبه: ۱۴فروردین ماه ۱۴۰۱

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی