• تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 - 17:13
  • کد خبر : 784
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

تاکید بر تشدید نظارت بر اصناف و برخورد جدی با متخلفین در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان سردشت

جلسه تشدید بازرسی و نظارت بازار شهرستان سردشت به ریاست خضری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان سردشت و باحضور روسای ادارت صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات در محل فرمانداری برگزار شد. 🔹 خضری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی با تأکید بر استمرار نظارت و بازرسی های دقیق بر بازار و رصد قیمت ها

جلسه تشدید بازرسی و نظارت بازار شهرستان سردشت به ریاست خضری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان سردشت و باحضور روسای ادارت صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات در محل فرمانداری برگزار شد.

🔹 خضری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی با تأکید بر استمرار نظارت و بازرسی های دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر گفت: وضعیت موجود بازار و سواستفاده های برخی اشخاص اصلا قابل قبول نیست و نظارت و بازرسی ها باید بطور جد و بصورت مستمر انجام گرفته و تخلفات را احصاء و گزارش نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی متخلفان برخورد جدی و بدون اغماض توسط مسئولین امر صورت گیرد.

🔹 خضری در ادامه اظهار داشت:  باید نظارت بر بازار و حفظ تعادل، به صورت مستمر و سرزده مورد توجه قرار گیرد و این روند باید به گونه‌ای باشد که آثار و نتایج این نظارت‌ها اطلاع‌رسانی شود.

🔹 وی نظارت و بازرسی را نتیجه کافی ندانست و بیان کرد: نتیجه بازرسی‌ها باید ملموس و تاثیرگذار باشد و اتحادیه های صنفی پس از شناسایی و بررسی تخلفات صنفی باید در اسرع وقت نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند تا اداره تعزیرات با متخلفین برخورد جدی داشته باشند.روابط عمومی فرمانداری شهرستان سردشت

🔖 یکشنبه: ۱۴فروردین ماه ۱۴۰۱

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی