• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 آذر 1400 - 11:11
  • کد خبر : 516
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان سردشت

آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان سردشت با حضور مسئولان استانی وشهرستان برگزار شد به گزارش سردشت پرِس ،آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان سردشت با حضور معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار آذربایجان غربی  در محل سالن تشریفات مرکزی با حضور قشر عظیمی از مهمانان استانی وشهرستانی ، روحانیون معتمدین ، متنفذین ، صاحبان قلم

آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان سردشت با حضور مسئولان استانی وشهرستان برگزار شد

به گزارش سردشت پرِس ،آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان سردشت با حضور معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار آذربایجان غربی  در محل سالن تشریفات مرکزی با حضور قشر عظیمی از مهمانان استانی وشهرستانی ، روحانیون معتمدین ، متنفذین ، صاحبان قلم و اعضای شورای اداری شهرستان برگزارشد

در ابتدای مراسم حاج ماموستا واوی امام جمعه سردشت ضمن قدردانی از خدمات ۳۵ ماهه اقصی نخشی پور فرماندار سابق شهرستان به عقبه شهرستان و وفاداری و خدمات رسانی مردم شهرستان به نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره وافزود: در طول ۴۴ سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم شهید پرور شهرستان در تمامی بحران ها وشرایط با ماندن در صحنه های سیاسی و اجتماعی وفاداری و حمایت خود را از نظام نشان دادند و این وفاداری در جنگ هشت ساله و شهادت و ایثارگری هزاران نفر در بمباران شیمیایی سند مظلومیت مردم شهرستان می باشد.

وی نامناسب بودن راههای مواصلاتی ، کمبود نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پزشکی ، نبود امکانات صنایع ومعادن با توجه به ذخایر عظیم در این شهرستان ، بیکاری و مهاجرت جوانان را از جمله مطالبات مردم شهرستان از مسئولان ارشد نظام بر شمردند.

امام جمعه شهرستان ابراز خرسندی نبود با تغییر وتحولات بوجود آمده انتظار میرود نسبت به حل معضلات ومشکلات شهرستان با حمایت مسئولان کشوری واستانی و همفکری و همکاری سایر دستگاههای اداری و بهره مند شدن از تجربیات و توانمندیهای مردم شهرستان در آینده نزدیک شاهد پیشرفت این شهرستان باشیم.

در ادامه مراسم فرماندار شهرستان ضمن ارائه عملکرد ۳۵ ماهه فعالیت خود در کسوت فرماندار شهرستان به رفع بخشی از مشکلات موجود شهرستان اشاره و افزود: با توجه به تحریم های ظالمانه از طرف امریکا جنایت کار، ولی نظام مقدس در جهت رفع کمبودها و نیازمندیهای مردم از هیچ تلاشی و کوششی دریغ نکرده وتمام توانمان را در جهت تامین بخشی از نیازهای عمرانی ، کشاورزی و بهداشتی بکار بردیم 

وی در آخر از تمامی مردم شهریف شهرستان به دلیل رفتار وکردار نامناسب در طول تصدی فرمانداری سرزده شده ویا عملکرد ایشان رضایت مندی مردم را فراهم ننموده حلالیت طلبید .

خدا کرمی دادستان شهرستان دیگر سخنران این مراسم به ویژگی های مدیر از منظر امام علی اشاره وافزود: مدیر اسلامی باید متخصص، ارزشی و مکتبی باشد و این شاخصه ها بدست نمی آید جز با تقوای شخصی وسیاسی.

دادستان شهرستان استقرار گمرگ ، اصلاح راههای مواصلاتی منتهی به شهرستان ، توسعه گردشگری ، توجه ویژه به سرمایه گذاری صنعت ومعدن با توجه به ذخایر غنی این شهرستان را از نیازمندیهای این شهرستان برشمرد و خواستار رسیدگی وحل مشکلات در این زمینه شدند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری نیز در این مراسم با اشاره به تمامی تلاش دشمنان در نامید کردن مردم و ساقط نمودن نظام جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۴ سال گذشته از عمر پربرکت این نظام که خوشبختانه تنها کشور مستقل در جهان می باشد که در مقابل زور گویی و یاوه گویهای مستکبران علی الخصوص آمریکای جنایتکار قد علم کرده است و تنها با تکیه به مردم و خون شهدا ایستاده است.
مصطفوی اشاره ای به رشادت ها و ایثارگریهای مردم شهرستان در صحنه های سیاسی و اجتماعی برشمرد و گفت : حمایت های مردم در نظام مقدس جمهوری خصوصا بمباران شیمیایی و عدم ترک صحنه وماندن در کنار رزمندگان سند آشکاری از رشادت های مردم این شهرستان می باشد که ما مدیون مردم قهرمان هستیم .

وی تودیع ومعارفه را امری عادی در روال اداری برشمرد و اظهار داشت:این تغییرات با هدف پیشبرد اهداف انجام می شود که جا دارد از خدمات اقصی نخشی پور فرماندار شهرستان که شخصی تنها با حقوق مزایای کارمند شهرداری در سمت فرماندار در مدت ۳۵ ماه در شهرستان خدمت نمودند و این امر نشان از خدمات صادقانه این فرماندار می باشد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری به معرفی فرماندار جدید اشاره وخاطر نشان شد: لقمان خسرو پور آذر فردی با تجربه ودارای سابقه مدیریتی درخشان می باشد و موفقیت ایشان بدون همدلی ، همکاری مردم ودستگاههای اجرایی میسر نمیشود تا براساس سیاستهای دولت امورات پیش برود

وی با اشاره تحریم های ظالمانه در ۴ دهه انقلاب  با هدف شکست دادن نظام و حضور مردم در صحنه به مدیون بودن مسئولین در قبال مردم اشاره واظهار داشت به برکت حضور این مردم در تمامی صحنه ها و خون شهدا امروز کشور ایران بعنوان رکن اصلی در قبال سیاست های جهان نقش آفرینی میکند 

وجود ظرفیت های وسیع کشاورزی ، گردشگری و معادن طلا می طلبد فرماندار جدید شهرستان این ظرفیت ها را به بالقوه برساندو زمینه اشتغال از برنامه های این دولت است

ایجاد شهرستان جدید در میرآباد و رسمی شدن مرز کیله را از خبرهای خوش برای شهرستان برشمرد و گفت: انشاا… با مذاکرات مقامات ایران وعراق بتوان بزودی شاهد رسمی سدن مرز کیله باشیم .

وی با توجه به پایین بودن آمار واکسیناسیون در سطح شهرستان به نسبت آمار استانی از تمامی دستگاههای اجرایی در جهت تشویق وترغیب گروههای هدف و رسیدن به حد نصاب کشوری درخواست نمود از تمامی ظرفیت ها استفاده نمایند.

خسرو پور سرپرست جدید فرمانداری شهرستان سردشت نیز ضمن قدردانی از استاندار آذربایجان غربی از حسن نیت و اعتماد نسبت به انتخاب ایشان بعنوان سکاندار شهرستان سردشت بتوان شایستگی این مسئولیت باشیم.

وی با اشاره به شرایط حساس شهرستان و وجود گره های عدیده نباید بعنوان نظاره گر باشیم و قطعا باید در حل مشکلات مشارکت وهمکاری در پیشبرد اهداف باشیم

خسرپور مردم داری و مردمی بودن و ساماندهی مرزی را از اولویت های اصلی کار این دوره برشمرد و اظهار داشت : انشاا… بتوان با همفکری و توانمندیهای تمامی اقشار و صنوف در پیشبرد اهداف پیروز و سربلند باشیم.

لقمان خسروپور  فرمانداری را خانه مردم عنوان واظهار داشت : از تمامی ظرفیتها در حل بحران و مشکلات شهرستان استقبال می کنیم.

در آخر این مراسم از خدمات اقصی نخشی پور با اهدای لوح سپاس قدردانی و با تنفیذ حکم  از طرف استانداری لقمان خسرپور بعنوان سرپرست جدید فرمانداری معرفی شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی