• تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1400 - 5:55
  • کد خبر : 480
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

برگزاری آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه سردشت

سردار حبیب الله شهسواری در این مراسم با اشاره به اینکه در آستانه اربعین امام حسین (ع) هستیم گفت: امام حسین علیه السلام نه در دایره محصورات شیعه و اهل سنت بلکه در دایره وسیع و گسترده انسانیت ، حریت و آزادی خواهان عالم است. وی افزود: مکتب امام حسین (ع) دست آموز تمام انسان‌هایی

سردار حبیب الله شهسواری در این مراسم با اشاره به اینکه در آستانه اربعین امام حسین (ع) هستیم گفت: امام حسین علیه السلام نه در دایره محصورات شیعه و اهل سنت بلکه در دایره وسیع و گسترده انسانیت ، حریت و آزادی خواهان عالم است.

وی افزود: مکتب امام حسین (ع) دست آموز تمام انسان‌هایی است که علیه ظلم و ستم لا نگفتند و آن حضرت به ما آموخت که ابدا و هیچ وقت نباید زیر یوغ ظلم و ستم رفت و سر به زیر بیرق ستم برد.

وی تاکید کرد: آنچه‌که امروز برای ایران اسلامی مهم است توجه مضاعف به مولفه‌های وحدت آفرین و دوری و پرهیز از نقطه‌ ضعف و افتراقی است که از آن سوی مرز و از سمت معاندین به ملت ما تحمیل می‌شود.

سردار شهسواری بیان کرد: برای مقابله و دفاع و پیشگیری از نفوذ و توطئه دشمنان باید پاسدار همگرایی‌های بین اقوام و مذاهب و بین امت واحده اسلام باشیم و با جناحی‌ها به دور و همگرایی‌ها را در آغوش بگیریم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در پایان به بسیجیان و فرماندهان دو توصیه کرد و گفت: بایستی امنیت پایدار و پاسداری ، حفظ و حراست از مرزها مثل همیشه با اقتدارتر از گذشته و مقابله با بیماری همه گیر کرونا و واکسناسیون آن در این برهه زمانی سرلوحه کار باشد.

فرماندار سردشت نیز در این مراسم گفت:  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با هدف پاسداری و صیانت از ارزش‌های اسلامی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل شد.

اقصی نخشی‌پور افزود: سپاه پاسداران از همان ابتدا از انسان‌های مخلص، خدا محور و پایبند به ارزش‌های  دینی و اصول ولایت مداری و شهادت طلبی شکل گرفت و با این خصیصه‌ها آمدند و انجام وظیفه کردند.

وی بیان کرد: امروز سپاه پاسداران در همه زمینه‌ها نقش آفرین است و هیچ کس نمی‌تواند نقش این نهاد را در هر عرصه‌ای نبیند و لمس نکند و مشهود است.

در پایان مراسم از اقدامات ارزنده سردار غلامحسین محمدی اصل تجلیل به عمل آمد و سرهنگ قاسم نصیری فرمانده سابق سپاه شهرستان پیرانشهر به عنوان فرمانده جدید سپاه سردشت معارفه شد.

سردار غلامحسین محمدی اصل اکنون به عنوان فرمانده سپاه استان اردبیل معارفه شده است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی