• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 تیر 1400 - 5:41
  • کد خبر : 453
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

️مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت شهرستان سردشت برگزار شد

لسه تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سردشت با حضور “اقصی نخشی پور”فرماندار شهرستان سردشت، دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی، غفارزاده معاون غذا و دارو،اعضای شورای تامین،تعدادی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان سردشت و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات فرماندار برگزار شد.▪️اقصی نخشی پور فرماندارشهرستان سردشت،

لسه تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سردشت با حضور “اقصی نخشی پور”فرماندار شهرستان سردشت، دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی، غفارزاده معاون غذا و دارو،اعضای شورای تامین،تعدادی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان سردشت و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات فرماندار برگزار شد.
▪️اقصی نخشی پور فرماندارشهرستان سردشت، ضمن تأکید بر عملکرد مثبت دکتر روژان قادری مدیر اسبق شبکه بهداشت و درمان شهرستان اظهار کرد:با توجه به شرایط خاص شهرستان، دوری از مراکز درمانی و وجود جانبازان شیمیایی، مطالبات در حوزه بهداشت و درمان بسیار زیاد است و از طرفی هم موانع و مشکلاتی وجود دارد .
 
 ▪️نخشی پور افزود: برای رفع موانع، نیازمندی ها و مطالبات مردمی نگاه و توجه ویژه به این شهرستان از سوی دولت نیاز است و همچنین بایستی خیران سلامت را نیز به این حوزه بیشتر ترغیب کرد.
▫️رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ودرمانی آذربایجان غربی گفت: یکی از مهمترین وظایف این دانشگاه بالا بردن سطح خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق شهری و روستایی است و این امر حتی در دوران بیماری کرونا متوقف نشده و در این راستا احداث ۵۳۳ مرکز جامع در آذربایجان غربی آغاز شد.
▫️ وی همچنین با هشدار نسبت به آغاز موج پنجم کرونا که از جنوب کشور آغاز شده و در حال سرایت به دیگر مناطق است، گفت: خوشبختانه تاکنون موردی از ابتلا به گونه جهش یافته ویروس کرونا موسوم به  ” کرونای دلتا ” در این استان مشاهده نشده است.
▫️وی تاکید کرد: نگرانی از انتقال این ویروس به استان وجود دارد و در صورتی که دستورالعمل های بهداشتی ، فاصله گذاری اجتماعی و به ویژه استفاده از ماسک در بین مردم جدی گرفته نشود بدون شک اتفاق خواهد افتاد.
🔹️در این جلسه، خانم دکتر قادری مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان، ضمن ارائه  خلاصه‌ای از عملکرد ۲۰ ماهه این اداره برای دکتر آتشی آرزوی موفقیت نمود.
🟢 در پایان ضمن تقدیم هدایایی از زحمات دکتر قادری تجلیل بعمل آمد و داود آتشی به‌عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سردشت معرفی شد.

– پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی