• تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1399 - 16:25
  • کد خبر : 391
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

️توزیع بیش از ۱۶۰ تن کالای اساسی  تنظیم بازار در سردشت

🔹️فرماندار سردشت با بیان اینکه بیش از ۱۶۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار توزیع شده گفت: در این شهرستان هیچ مشکل خاصی به جهت تامین کالاهای اساسی وجود ندارد و همه ی اقلام مورد نیاز به وفور موجود است.  🔸️اقصی نخشی پور به همراه اعضای ستاد تنظیم بازار در بازدید از انبار کالاهای اساسی اظهار کرد:

🔹️فرماندار سردشت با بیان اینکه بیش از ۱۶۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار توزیع شده گفت: در این شهرستان هیچ مشکل خاصی به جهت تامین کالاهای اساسی وجود ندارد و همه ی اقلام مورد نیاز به وفور موجود است. 
 
🔸️اقصی نخشی پور به همراه اعضای ستاد تنظیم بازار در بازدید از انبار کالاهای اساسی اظهار کرد: خوشبختانه بسیاری از اقلام مورد نیاز و اساسی در انبارها موجود است خصوصا روغن جامد و مایع که به میزان ۱۱۰  تن موجود می باشد .
 
🔹️وی با بیان اینکه انبارها و بازار  تحت نظارت اعضای ستاد تنظیم بازار هستند افزود: در این شهرستان هیچ مشکل خاصی به جهت تامین کالاهای اساسی وجود ندارد و مردم می توانند با قیمت مناسب همه ی اقلام مورد نیاز را خریداری کنند.
 
🔸️فرماندار سردشت بیان کرد: کالاهای اساسی شامل ۱۴ تن گوشت مرغ منجمد ، ۴۰ تن میوه شب عید، ۵۰ تن قند شکسته در قالب بسته بندی های ۵ کیلو گرمی ، ۳۸ تن شکر  به همراه ۱۱۰ تن روغن جامد و مایع به صورت قیمت آزاد اما مناسب جذب و اکنون در سطح بازار در حال توزیع هستند.
 
🔹️وی اضافه کرد: برای صنوف تولیدی نیز بیش از ۱۹ تن روغن مایع مخصوص به تعداد یک هزار و ۱۸۸ حلب ۱۶ کیلویی به قیمت ۱۹۱ هزار تومان جذب و در حال توزیع است.
 
🔸️نخشی پور گفت: تعدادی از اقلام نیز شامل ۳.۸ تن گوشت قرمز ( گوساله ) منجمد ، ۴۰ تن برنج  تنظیم بازار نیز در حال جذب  است که بزودی در سطح بازار شهرستان توزیع خواهد

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی