• تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1399 - 16:20
  • کد خبر : 376
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

“حسن منگور کردستانی” به عنوان اولین بخشدار بخش جدید ربط معرفی شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی امروز (دوشنبه) ۲۹ دیماه سالجاری، در آیین معارفه نخستین بخشدار شهر ربط که با حضور” اقصی نخشی پور” فرماندارشهرستان سردشت، جمعی از معتمدان، اعضای شورای اسلامی و مسئولان شهرستان سردشت در سالن اجتماعات فرمانداری سردشت برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی ایران، مردمی ترین انقلاب جهان است که

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی امروز (دوشنبه) ۲۹ دیماه سالجاری، در آیین معارفه نخستین بخشدار شهر ربط که با حضور” اقصی نخشی پور” فرماندارشهرستان سردشت، جمعی از معتمدان، اعضای شورای اسلامی و مسئولان شهرستان سردشت در سالن اجتماعات فرمانداری سردشت برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی ایران، مردمی ترین انقلاب جهان است که دشمنان کشور هم به تواناییهای جوانان ایرانی ایمان آورده اند. 
🔹️علی مصطفوی افزود: امروزه استکبار می خواهد واکسن کرونا را به ما بفروشد در حالیکه با تحریمهای ظالمانه راه ارسال و ورود تجهیزات و داروهای پزشکی به کشورمان را بسته است. 
🔹️وی همچنین گفت: شهرستان سردشت باتوجه به مصدومان شیمیایی یکی از دغدغه ها و نگرانیهای مسئولان استانی در بحث کرونا بود که با تلاش کادر درمان و مسئولان امروز وضعیت سردشت آبی است و مردم بایستی همچنان فاصله های اجتماعی خود را حفظ کنند. 
▫️وی در خصوص تاسیس بخش جدید ربط در شهرستان سردشت نیز افزود: بخش ربط نیاز به همکاری تعامل همه دستگاههای اجرای و مردم دارد و نیل به اهداف و مطالبات مردم ربط بدون هماهنگی مطلوب و محقق نخواهد شد. 
 
🔸️فرماندار سردشت نیز در این آیین گفت: : ربط دارای ظرفیت های مهمی در بخش کشاورزی و توریستی است که دشت ربط و چشمه آب معدنی گروان نمونه بارز آنها هستند. 
🔸️اقصی نخشی پور افزود: اعتماد دولت به جوانان توانمند و تحصیلکرده در راستای ارائه خدمات بیشتر به مردم است چراکه جوانان از نیروی جوانی و  انگیزه کاری زیادی برخوردارند. 
▫️امام جمعه ربط نیز در این آیین  گفت: تبدیل ربط به بخش آرزوی دیرینه همه مردم این شهر بود و اگر شرایط کرونایی نبود مردم جشن بزرگی برپا می کردند. 
▫️ملا عثمان یوسفی افزود: شرایط مناسب برای توسعه همه جانبه ربط وجود دارد ومسئولان بایستی تعامل سازنده ای با بخشدار جدید در راستای بهبود وضعیت منطقه داشته باشند.
 
در پایان این آیین ، ساختمان اداری بخشداری ربط با حضور مقامات استانی و محلی به بهره برداری رسید.
 
بخش جدید ربط از توابع سردشت طی تصویب‌نامه ۱۲ / ۸ / ۱۳۹۹ به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده ۱۳ قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری توسط هیئت وزیران تصویب شد.  
این بخش جدید شامل شهر ربط و ۷۰ روستا با ۳۵ دهیاری و۲۶ هزارنفر جمعیت است.
 
شهرستان سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفری با ۴ شهر و ۲۷۵ روستا و ۶ دهستان اکنون دارای سه بخش ربط، مرکزی، وزینه است

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی