• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 آذر 1399 - 16:13
  • کد خبر : 364
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

آئین تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سردشت برگزار شد

جلسه تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی سردشت با حضور اقصی نخشی پور فرماندار سردشت ، زینال زاده معاون توسعه منابع سازمان و فرجاد نیا از حوزه ریاست سازمان در محل دفتر فرماندار برگزار شد. 🔹️بنا به همین گزارش در این آئین احمد علیپور به عنوان رئیس جدید جهاد کشاورزی شهرستان سردشت منصوب و معارفه شد

جلسه تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی سردشت با حضور اقصی نخشی پور فرماندار سردشت ، زینال زاده معاون توسعه منابع سازمان و فرجاد نیا از حوزه ریاست سازمان در محل دفتر فرماندار برگزار شد. 
🔹️بنا به همین گزارش در این آئین احمد علیپور به عنوان رئیس جدید جهاد کشاورزی شهرستان سردشت منصوب و معارفه شد و از زحمات صلاح الدین حقگوی مدیر سابق تقدیر شد. 
🔸️نخشی پورفرماندار در این جلسه با توجه به اشتغال عمده‌ای از مردم شهرستان در بخش کشاورزی، اظهار داشت : باید با ایمان و اراده مضاعف بمنظور رفع کمبودهای کشاورزی و همچنین برای فعالیت در عرصه افزایش تولیدات کشاورزی در سطح شهرستان گام برداریم .
 🔹️وی همچنین به اهمیت بخش کشاورزی در این شهرستان اشاره کردو گفت: انتظار می رود رئیس جدید اداره کشاورزی شهرستان در راستای آموزش به کارشناسان و کشاورزان در جنبه های مختلف و همچنین نظارت و کنترل بر مراکز خدماتی موجود در سطح شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.
🔸️فرماندار سردشت بر خدمات رسانی مطلوب به کشاورزان این شهرستان تاکید کردو گفت: در راستای ارائه خدمت رسانی مطلوب به کشاورزان شهرستان از ظرفیتهای پرسنلی موجود در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان استفاده شود.
🔹️ فرماندار در پایان بر ضرورت تعامل و همکاری نزدیک مدیریت جدید اداره جهاد کشاورزی شهرستان با دستگاههای محلی بمنظور رسیدگی و مرتفع نمودن مشکلات کشاورزان تاکید کرد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی