• تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1399 - 7:10
  • کد خبر : 358
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

‍ رفع تصرف و خلع ید ۴ موقوفه توسط اداره اوقاف و شناسایی۳۳ موقوفه در سردشت

▫️از ابتدای سالجاری تاکنون در این شهرستان  ۴ موقوفه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال رفع تصرف و خلع ید شده است. ▫️رحمان شمسی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت گفت: در راستای اهداف سازمانی و حفظ و صیانت از موقوفات و اجرای نیات واقفان و خیران شهرستان از ابتدای سالجاری تاکنون ۴ موقوفه شامل

▫️از ابتدای سالجاری تاکنون در این شهرستان  ۴ موقوفه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال رفع تصرف و خلع ید شده است.

▫️رحمان شمسی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت گفت: در راستای اهداف سازمانی و حفظ و صیانت از موقوفات و اجرای نیات واقفان و خیران شهرستان از ابتدای سالجاری تاکنون ۴ موقوفه شامل یک باب ساختمان، دو قطعه زمین مسکونی و یک زمین کشاورزی از دست متصرفان بازپس گیری شده است.
 
▫️رحمان شمسی با تاکید براینکه با تضییع کنندگان موقوفات و موقوفه خواران  با قاطعیت برخورد خواهد شد، افزود: این موقوفات به متراژکلی ۱۰ هزار متر مربع و به ارزش ۳۰ میلیارد ریال یکی از طریق محاکم قضایی و مابقی از طریق کدخدامنشی رفع تصرف شده اند.
 
▫️شمسی تصریح کرد: همچنین تعداد ۲۴ سند مالکیت جدید و تبدیلی دفترچه ای به تک برگی برای موقوفات شهرستان اخذ شده است. 
 
▫️وی همچنین با اشاره به اینکه درآمد و ثبت موقوفات امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی داشته اظهار کرد: به همت والای خیران نیک اندیش در هفت ماهه امسال ۹ وقف جدید شامل ۳ باب ساختمان، ۵ قطعه زمین مسکونی و یک قطعه زمین زراعی در سامانه جامع موقوفات این شهرستان به ثبت رسیده اند.
 
▫️وی گفت: این موقوفات به ارزش ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با نیت اختصاص و احداث خانه عالم، مسجد زنانه و مردانه ، وضوخانه و حقوق امام جماعت و خادم وقف شده اند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی