• تاریخ انتشار : شنبه 8 شهریور 1399 - 5:58
  • کد خبر : 328
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

تجلیل از کارمندان نمونه سردشت

طی مراسمی از ۷ مدیر و ۶۳ کارمند نمونه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت تجلیل شد.فرماندار سردشت ظهر روز سه شنبهدر مراسم ویژه برنامه گرامیداشت هفته دولت که در سالن اجتماعات اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کارمند باید رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار

طی مراسمی از ۷ مدیر و ۶۳ کارمند نمونه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت تجلیل شد.
فرماندار سردشت ظهر روز سه شنبهدر مراسم ویژه برنامه گرامیداشت هفته دولت که در سالن اجتماعات اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کارمند باید رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار دهند، تا رضایت مردم و خداوند را به دست آورنداقصی نخشی‌پور افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند و خدمت صادقانه و حسن رفتار با مراجعه کنندگان، باید در اولویت کاری مدیران و کارکنان زحمت کش دستگاه‌های اداری و نهادها باشد.

ادامه داد: کارکنان دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رضای خدا و در راستای ارزش‌های اسلامی و پاسداشت خون شهدا، صادقانه خدمت می‌کنند.
فرماندار سردشت با اشاره به سنگ اندازی و توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی بیان کرد: ملت و دولت با صلابت، اقتدار و همدلی در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستاده‌اند.

امام جمعه سردشت نیز در این مراسم با اشاره به آیات و احادیث گفت: کارمندان امین مردم و جامعه هستند و فرهنگ کار در جامعه اسلامی از ارزش والایی برخوردار است .
ماموستا محمد واوی با اشاره به اینکه احساس مسئولیت و ارائه خدمات صادقانه باید در اولویت قرار گیرد ادامه داد:  باید تلاش کرد تا در دوران خدمت به مردم نامی نیک از ما در جامعه بماند.

ماموستا واوی افزود: روز کارمند، روزی است که از خدمات و زحمات قشری قدردانی می‌شود که با تعهد و وجدان کاری در راه خدمت به هم وطنان خود گام برداشته و تلاش می‌کنند. 

وی تصریح کرد: مسئولان باید خدمت به مردم را سرلوحه کار قرار دهند چرا که با قبول مسئولیت، در برابر مردم و وظیفه‌ای که برعهده گرفته‌اند، باید پاسخگو باشند و هر آنچه را که در توان دارند، برای خدمت رسانی به مردم انجام دهند.

در پایان این مراسم از ۷۰ کارمند نمونه ادارات تجلیل به عمل آمد.

شهرستان مرزی سردشت در طول دوران انقلاب اسلامی ۲۶ کارمند شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی