• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 تیر 1399 - 10:14
  • کد خبر : 295
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

یکصدو چهلمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سردشت برگزار شد

یکصد و چهلمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سردشت در سال جهش تولید با محوریت ” تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی ” با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی، چهارشنبه ۲۵ تیرماه با حضور امام جمعه، فرماندار این شهرستان،اعضاء شورا و فعالان رسانه هابرگزار شد. واوی امام جمعه سردشت و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان

یکصد و چهلمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سردشت در سال جهش تولید با محوریت ” تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی ” با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی، چهارشنبه ۲۵ تیرماه با حضور امام جمعه، فرماندار این شهرستان،اعضاء شورا و فعالان رسانه هابرگزار شد.


واوی امام جمعه سردشت و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در این جلسه با عرض خیر مقدم به حاضرین جلسه گفت: یکی از دلایل تشکیل جلسه مذکور، ایجاد یک مجموعه منسجم و متمرکز برای تاثیرگذاری با هدف رسیدن به وحدت رویه در این حوزه بوده و لازم است از صاحبان فکر و ایده در این جلسات دعوت شوند.

واوی تصریح کرد:آسیب‌ها و تهدیدهای و فرصت های فضای مجازی در جلسات گذشته شورای فرهنگ عمومی بررسی شده است و این جلسه با هدف رصد وضع موجود، تولید محتوا، برنامه ریزی برای مدیریت بهتر فضای‌مجازی‌شهرستان و بررسی ظرفیت دستگاه‌های ذیل این کارگروه تا هر دستگاه برابر ماموریت خود ایفای نقش کنند.

امام جمعه سردشت افزود:تحولات و رشد در فضای مجازی چنان پرشتاب بوده که امروزه به یک صنعت تأثیرگذار در جهان تبدیل شده و همه موضوعات اجتماعی از این فضا تأثیر می‌گیرند.

واوی تصریح کردند:اینترنت ابزاری مؤثر بوده و امروزه نقش بسزایی در انتقال و ترویج فرهنگ و سیاست در جامعه دارد.

در ادامه فعالان رسانه ها به بحث و بررسی، ارائه راهکاروپیشنهادات جهت بهبود وضعیت تولید محتوا در شهرستان پرداختند.

 “اقصی نخشی پور” فرماندار سردشت آسیب شناسی و فرهنگ سازی را دو وظیفه اصلی‌شورای فرهنگ عمومی دانست و همچنین نسبت به‌تقویت تعامل و انسجام گروهی برای‌تاثیرگذاری بیشتر بر افکار عمومی تلاش بیشتری صورت پذیرد.

نخشی پور اظهار امیدواری نمود تشکیل این قبیل جلسات سبب تاثیرگذاری در بخش فرهنگ شهرستان باشدوی با تاکید بر اهمیت جایگاه فضای مجازی در جامعه کنونی، افزود: برای مقابله با توطئه‌های دشمنان در این فضا، باید تولید محتوا و آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی به خانواده‌ها در دستور کار قرار گیرد.
برگزاری دوره های آموزشی برای برای ارتقای سواد رسانه ای، افتتاح و راه اندازی کانون خبرنگاران و نصب تندیس مشاهیر و مفاخر سردشت از مصوبات این جلسه بود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی