• تاریخ انتشار : دوشنبه 21 بهمن 1398 - 19:28
  • کد خبر : 235
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

ریاست فنی و حرفه ای سردشت منصوب شد

روز دوشنبه 98/11/21 مراسم معارفه ریاست جدید اداره فنی حرفه ای سردشت با حضور مدیر کل فنی حرفه ای استان آذربایجان غربی در دفتر فرماندار سردشت برگزار شد.فرماندار سردشت ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره مرحوم جلال ابراهیمی ریاست سابق فنی و حرفه ای سردشت، وی را نمونه واقعی یک مدیر اخلاق مدار و شایسته

روز دوشنبه 98/11/21 مراسم معارفه ریاست جدید اداره فنی حرفه ای سردشت با حضور مدیر کل فنی حرفه ای استان آذربایجان غربی در دفتر فرماندار سردشت برگزار شد.
فرماندار سردشت ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره مرحوم جلال ابراهیمی ریاست سابق فنی و حرفه ای سردشت، وی را نمونه واقعی یک مدیر اخلاق مدار و شایسته عنوان کرد و تداوم موفقیت های وی را توسط سرپرست جدید خواستار شد.
فرماندار سردشت بر لزوم توسعه مهارت آموزی در راستای کاهش بیکاری تاکید کرد و افزود: توجه به کانون های جمعیتی و برپایی دوره های آموزشی مفید جهت حرکت به سمت اشتغالزایی، نیازمند برنامه ریزی مدون و منظم است که از ریاست جدید انتظار می رود اقداماتی اساسی و مشهود در این خصوص انجام دهد.
محمد سلیم عباسی مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی نیز طی سخنانی اداره فنی و حرفه ای سردشت را یکی از ادارات موفق و برتر استان خواند و ضمن تقدیر از تلاشهای برجسته مرحوم ابراهیمی، بر لزوم تداوم این موفقیت ها و توسعه فعالیت های فنی و حرفه ای در سردشت تاکید کرد.
در پایان مراسم آقای هوشیار رشیدی از کارکنان و مربیان فنی و حرفه ای سردشت با حکم مدیر کل فنی و حرفه ای به سمت  سرپرست  اداره فنی و حرفه ای سردشت منصوب شد و این حکم را از طرف نخشی پور فرماندار سردشت دریافت کرد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی