• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 مرداد 1398 - 18:56
  • کد خبر : 180
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

کارگروه زنان و خانواده شهرستان سردشت تشکیل جلسه داد

جلسه کارگروه زنان و خانواده شهرستان سردشت با حضور فرماندار و اعضای ستاد امور بانوان فرمانداری سردشت تشکیل جلسه داد فرماندار سردشت در این جلسه گفت: فرزند خوب نتیجه و برایند یک خانواده شایسته با تمام معیارهای و رفتارهای سلامت خانوادگی استروز شنبه مورخه 12/5/98 جلسه کارگروه زنان و خانواده با موضوع کودک آزار و

جلسه کارگروه زنان و خانواده شهرستان سردشت با حضور فرماندار و اعضای ستاد امور بانوان فرمانداری سردشت تشکیل جلسه داد

فرماندار سردشت در این جلسه گفت: فرزند خوب نتیجه و برایند یک خانواده شایسته با تمام معیارهای و رفتارهای سلامت خانوادگی است
روز شنبه مورخه 12/5/98 جلسه کارگروه زنان و خانواده با موضوع کودک آزار و دفاع از حقوق کودک در سالن اجتماعات فرمانداری سردشت برگزار شد.
فرماندار سردشت برگزار چنین جلسانی را بسیار ضروری خواند و افزود: موضوعات اجتماعی به جامعه سمت و سو می دهد و باید قبل از گسترش هرگونه مشکل و معضلی در قالب کارگروهها و کمیته برای ان چاره جویی و تدابیر اساسی بیندیشیم.
نخشی پور تربیت اسلامی را کاملترین نوع تربیت عنوان کرد و افزود: دین اسلام جامع ترین و کامل ترین مرجع تمامی موضوعات اجتماعی است و در صورت اجرای برنامه های دینی در حوزه های مختلف اجتماعی و خانوادگی قطعا” شاهد مشکلاتی که امروزه دنیای غرب را فرا گرفته است نخواهیم بود.
فرماندار سردشت خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در شبیخون فرهنگی قرار داریم و کودکان در نقطه تیر رس این شبیخون قرار دارند.لزوم تربیت صحیح و برنامه ریزی شده ی فرزندان با الگو برداری از شخصیت پیامبر اسلام (ص) و بزرگان دین و برگزاری دوره ها و کلاسهای فرزند پروری، برنامه هایی است که باید انجام دهیم.
فرماندار کودک آزاری را موضوعی ناخوشایند و خلاف دین و قانون عنوان کرد و افزود: برقرای ثبات و آرامش در خانواده ها می تواند برای کودکان شرایطی مطلوب و به دور از استرس و دلهره فراهم کند. باید نسبت به شناسایی و رسد افراد و رفتارهای کودک آزاری در جامعه و مدارس اقدام کرد و در این خصوص نهادهای فرهنگی، نیروی انتظلمی، دادگستری، آموزش و پروش، دانشگاهها و تمامی ارگانهای مرتبط متولی امر هستند و وظیفه خطیری بر دوش دارند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی