• تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 بهمن 1397 - 17:01
  • کد خبر : 91
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

احداث تصفیه خانه فاضلاب ربط ابتدای سال آتی وارد فاز اجرایی می شود

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان آذربایجان غربی گفت: احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر ربط جزو پروژه های پیشنهادی در سال آتی است و عملیات اجرای آن از ابتدای سال آینده شروع می شود. احداث تصفیه خانه فاضلاب ربط ابتدای سال آتی وارد فاز عملیاتی می شود  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان آذربایجان غربی گفت: احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر ربط جزو پروژه های پیشنهادی در سال آتی است و عملیات اجرای آن از ابتدای سال آینده شروع می شود.

احداث تصفیه خانه فاضلاب ربط ابتدای سال آتی وارد فاز عملیاتی می شود 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان آذربایجان غربی گفت: احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر ربط  جزو پروژه های پیشنهادی در سال آتی است و عملیات اجرای آن از ابتدای سال آینده شروع می شود.

اکبری پنجشنبه در دیدار با سرپرست فرمانداری سردشت با اعلام این خبر، افزود: قبلا مطالعات پروژه شبکه فاضلاب داخل شهر از محل اعتبارات جاری و‌داخلی انجام  شده و اعتبار پیش بینی شده برای احداث تصفیه خانه ربط ۲۰ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به مشکل مردم شهر ربط که از نبود شبکه دفع فاضلاب رنج می برند، گفت :چون تصویب پروژه و تخصیص اعتبارات آن زمانبر است در ابتدای سالجاری از محل اعتبارات داخلی برای احداث تصفیه خانه موقت  اقدام می شود که با اجرای آن حدود ۸۰ درصد بار آلودگی های موجود کاسته می شود و از نیمه دوم سال نیز احداث‌تصفیه خانه مدرن از سرگیری می شود.

وی همچنین با اشاره به کمبود اعتبارات خواستار همکاری شهرداری در تامین ماشین آلات و احداث جاده دسترسی محل تصفیه خانه شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان  آذربایجان غربی به اعتبارات شهرستان در سالجاری اشاره کرد و‌گفت: امسال اعتبارات شهرستان سردشت بالغ بر ۳ میلیارد تومان بوده که ۴۷ درصد آن تخصیص یافته است

اکبری با اشاره به مشکل بو و‌طعم آب شرب سردشت و‌ربط در تابستان گذشته گفت: بروز این مسئله به علت اشکال در محل برداشت آب بود که از لایه های پایینی مخزن سد انجام می شد و با ورود به موقع و ایجاد تاسیسات لازم این مشکل مرتفع شد.

وی تصریح کرد: نواقصات تصفیه خانه سردشت را از وزارت نیرو پیگیر هستیم.

سرپرست فرمانداری سردشت نیز در این دیدار بیان داشت: اجرای پروژه های عمرانی انعکاس مطلوبی در لایه های مختلف اجتماعی دارد و می تواند در جلب رضایتمندی و ایجاد اعتماد مردمی موثرباشد.

اقصی نخشی پور با بیان اینکه رضایتمندی عمومی و جلب مشارکت مردمی از اولویتهای کاری بنده است، گفت: از اجرای پروژه های عمرانی با قاطعیت حمایت می کنم.

وی خاطر نشان کرد که هماهنگی لازم برای اجرای هر چه سریعتر پروژه احداث فاضلاب ربط صورت می گیرد.

گفتنی است تخصیص یک خودروی دستگاه تانکر آبرسانی به  مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به شهر سردشت، خرید ۲۲۰۰۰ متر مربع زمین به مبلغ۷۰۰ میلیون تومان جهت احداث تصفیه خانه فاضلاب  شهر ربط و همچنین موافقت با خرید یک دستگاه آسفالت بر و یک دستگاه کمپرسور دستاورد سفر مدیرعامل شرکت آب و‌فاضلاب شهری استان آذربایجان غربی  به شهرستان سردشت بود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی