• تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 - 16:56
  • کد خبر : 84
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

پدری در سردشت دیه فرزندش را برای احداث پایگاه 115جاده ای اهدا کرد

پدری در سردشت دیه فرزند چهار ساله اش را برای احداث پایگاه ۱۱۵ جاده ای در روستای اسلام آباد واقع در دهستان الان اهدا کرد 🔸به دنبال نشر مطلبی در فضای مجازی در خصوص اعلام  یکی از شهروندان شهرستان برای اهدای دیه فرزندش جهت احداث پایگاه ۱۱۵ جادهای در روستای اسلام آباد واقع در دهستان الان، فرماندار

پدری در سردشت دیه فرزند چهار ساله اش را برای احداث پایگاه ۱۱۵ جاده ای در روستای اسلام آباد واقع در دهستان الان اهدا کرد

🔸به دنبال نشر مطلبی در فضای مجازی در خصوص اعلام  یکی از شهروندان شهرستان برای اهدای دیه فرزندش جهت احداث پایگاه ۱۱۵ جادهای در روستای اسلام آباد واقع در دهستان الان، فرماندار سردشت از  خیر  بزرگوار دعوت کرد و در نشستی که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد از اقدام خطیر وی تجلیل نمود.

🔸«نژاد جهانی» عمل خداپسندانه این خیر را ستودنی خواند و گفت: چنین نگرش و حرکت انسان دوستانه آنهم بعد از مرگ عزیزان به حق ارزشی  و موهبتی الهی است که با هیچ ثروتی قابل قیاس نیست.

🔸وی ضمن تقدیر از  هادی وفاپور افزود: چنین حرکتی سوای ارزش ذاتی آن اقدامی فرهنگی است که گستره تاثیر گذاری آن بسیار فراتر از ارزش مادی آن است.

🔸جهانی همچنین به دنبال درخواست خیر بزرگوار مبنی بر مساعدت در تسهیل فرایند احداث پایگاه، شبکه بهداشت و درمان شهرستان را به عنوان متولی انجام اینکار مامور کرد تا فرایند اداری را با جدیت دنبال کند و در اولین فرصت مقدمات ساخت و ساز را فراهم نماید.

🔸«هادی وفاپور» خیر سردشتی نیز در این نشست هدف از اینکار خداپسندانه را کمک به مردم  محروم منطقه  الان و تشویق سایر خیرین برای اقداماتی از این قبیل عنوان کرد.

🔸وی افزود : دیه پسرم 2 میلیارد ریال است و چنانچه این مبلغ برای ساخت  پایگاه کفاف نکند مبالغ بیشتری را نیز اهدا می کند.

🔹گفتنی است این پدر نیکوکار سال گذشته بر اثر یک حادثه رانندگی پسر چهار ساله اش  را از دست داده بود و وی چند روز پس از سالگرد درگذشت پسرش تصمیم گرفت تا دیه را برای احداث پایگاه ۱۱۵ جاده ای هزینه کند و برای این کار یاری مسوولان را خواستار شد.

🔹هادی وفاپور سابقه اعمال خیرخواهانه دیگری را نیز در پرونده دارد به طوری که اعضای بدن پدر خود را که در سال 1393 در حادثه ای دچار مرگ مغزی شده بود را به چهار بیمار نیازمند از شهرهای شیرازو ارومیه اهدا کرد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی