• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 آبان 1397 - 16:42
  • کد خبر : 66
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

مدیر جدید آموزش و پرورش سردشت معرفی شد

امروز سه شنبه ۲۷ آذرماه با حضور فرماندار، امام جمعه سردشت، صمیمی معاون سوادآموزی و طالبی مشاور اداره کل آموزش و پرورش “سید نجم الدین سمیعی” به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش سردشت معرفی شد. 🔹فرماندار سردشت در مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید اموزش و پرورش سردشت با بیان اینکه شاخص های یک

امروز سه شنبه ۲۷ آذرماه با حضور فرماندار، امام جمعه سردشت، صمیمی معاون سوادآموزی و طالبی مشاور اداره کل آموزش و پرورش “سید نجم الدین سمیعی” به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش سردشت معرفی شد.

🔹فرماندار سردشت در مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید اموزش و پرورش سردشت با بیان اینکه شاخص های یک بُعدی به قضاوت های صحیحی منتهی نمی شود گفت: اگرچه سرانه کلاس درس شهرستان نسبت به متوسط استانی در وضعیت نامطلوبی قرار ندارد اما در بسیاری از این کلاس ها ۴۵ دانش آموز مشغول به تحصیل هستند.

🔹«نژاد جهانی» بیان داشت: در بحث سیستم گرمایشی مدارس مشکلات جدی وجود دارد و همچنین بسیاری از ساختمان های مدارس اگرچه قدمت چندانی ندارند اما از منظر زلزله خطرپذیر هستند.

🔹وی با ابراز گلایه از سازمان نوسازی و‌تجهیز مدارس استان گفت: انتظار داریم که این سازمان با حساسیت ویژه ای سردشت را به لحاظ بالا بودن هزینه های آن در نظر بگیرد.

🔹وی افزود: مکان های غیرقابل استفاده ای در سردشت و ربط وجود دارد که به عنوان عرصه در اختیار آموزش و پرورش هستند و می تواند در رابطه با واگذاری تهاتری، واگذاری در برابر ساخت مدارس و یا برنامه های مشارکتی بخش قابل توجهی از امکانات ساختمانی را رفع کند که امیدواریم با وجود کمبود زمین در سردشت این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

🔹معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این مراسم، یکی از اولویت های آموزش و پرورش استان را شفاف سازی و پاسخگویی عنوان کرد و گفت: معتقد هستیم شفاف سازی اثر مطلوبی را در ساختار فرهنگی و اجتماعی جامعه ایفا می کند و مدیران و معلمان در مدارس موظف به ارائه گزارش عملکرد آموزشی و تربیتی به اولیای دانش آموزان هستند.

🔹علی اکبر صمیمی تهیه و اجرای سند تحول بنیادی را یکی از دغدغه های رهبری عنوان کرد و گفت: همه فعالان در نظام تعلیم و تربیت ملزم به تهیه و رعایت آن هستند.

🔹وی جوهره سند تحول بنیادین را ساخت حیات طیبه دانست و گفت: با تربیت دانش اموزان، اصلاح اخلاق، تزریق نظام الهی و توحیدی به دانش اموزان، آوردن کارکردهای ایمانی برای بچه ها، بها دادن به فعالیت های پرورشی در کنار آموزش این سند حاصل می شود.

🔹وی اخلاق مداری، ادای نماز در مدارس، حذف آزمون های متفرقه، کیفیت بخشی پایه اول، گفتمان سازی و مدرسه محوری را از دیگر سیاست ها و اولویت های اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی عنوان کرد.

🔺در پایان این مراسم سید نجم الدین سمیعی به عنوان مدیر جدید معرفی و از زحمات یوسف حسن پور مدیر سابق آموزش و پرورش سردشت با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی