• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 تیر 1401 - 17:38
  • کد خبر : 2127
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

دستگیری ۱۰ صیاد متخلف در مخزن سد سردشت

۱۰ صیاد متخلف در شهرستان سردشت شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش سردشت پرِس ،رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سردشت در جمع خبرنگاران گفت: مأموران یگان حفاظت این اداره درعملیاتی منسجم ۱۰ صیاد متخلف را که اقدام به صید غیرمجاز ماهی در مخزن سد این شهرستان می‌کردند، دستگیر کردند خالد بایزیدی افزود: این صیادان

۱۰ صیاد متخلف در شهرستان سردشت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سردشت پرِس ،رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سردشت در جمع خبرنگاران گفت: مأموران یگان حفاظت این اداره درعملیاتی منسجم ۱۰ صیاد متخلف را که اقدام به صید غیرمجاز ماهی در مخزن سد این شهرستان می‌کردند، دستگیر کردند

خالد بایزیدی افزود: این صیادان متخلف به صورت غیرمجاز و با استفاده از موتور برق و توردستی اقدام به صید ماهی از مخزن سد می‌کردند.

بایزیدی گفت: در عملیات دستگیری این افراد، چهار مورد صید غیرمجاز با تور و یک مورد صید با موتور برق شناسایی و پنج رشته تور دستی به همراه یک موتور برق و ۱۰۰ قطعه زرده ماهی کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: در این تخلفات ١٠ نفر شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

بایزیدی، با بیان اینکه هرگونه فعالیت صیادی با انواع تور و ادوات مشابه آن در سد این شهرستان ممنوع است، افزود: مجوز استفاده از این نوع تور برای صید ماهی در سدها و منابع آبی به لحاظ تأثیرگذاری آن در کاهش جمعیت ماهیان برای هیچ صیادی داده نمی‌ شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سردشت، در ادامه از دوستداران محیط زیست این شهرستان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب و صید و شکار غیرمجاز، مراتب را به این اداره اطلاع دهند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی