- تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1400 - 5:25
- کد خبر : 410
- مشاهده : - چاپ خبر
مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سردشت برگزار شد
?️مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سردشت،با حضور” اقصی نخشی پور” فرماندار شهرستان سردشت، حیدروند معاون مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان ومسئولان اداره کل برگزار شد.?️ در این مراسم از خدمات ۱۰ ساله مدیریتی رسول ابراهیمی در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان قدردانی و محسن فیروزی بعنوان سرپرست جدید
?️مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سردشت،با حضور” اقصی نخشی پور” فرماندار شهرستان سردشت، حیدروند معاون مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان ومسئولان اداره کل برگزار شد.
?️ در این مراسم از خدمات ۱۰ ساله مدیریتی رسول ابراهیمی در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان قدردانی و محسن فیروزی بعنوان سرپرست جدید ثبت اسناد و املاک شهرستان معرفی شد.
?️محسن فیروزی با ۲۹ سال سابقه در سمت نماینده ثبت در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سردشت در حال خدمت بود.
▪️” حیدروند”معاون مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان غربی هدف از جابجایی مدیران را با توجه به برنامهها و سیاستهای کلان سازمان ثبت، برون رفت از روزمرگی و ایجاد نشاط و تحریک خلاقیتها دانست
▫️حیدروندگفت: در نظر داریم آقای ابراهیمی بعنوان مسئول یکی از واحدها به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان منصوب شود که به زودی معرفی خواهد شد.
?️نخشی پور”فرماندارشهرستان سردشت در این جلسه، رسول ابراهیمی رئیس سابق اداره ثبت اسناد شهرستان را فردی شریف، زحمتکش، فعال و مسلط به امور دانست و گفت: اداره ثبت اسناد و املاک از ادارات مهمی است که عموم مردم با آن سر و کار دارند.
▫️فرماندار سردشت با توجه ضرورت سرعت بخشی طرح تکمیل کاداستر اراضی ملی و جنگلی برای جلوگیری از زمین خواری تاکید کرد: اجرای این طرح، راهکاری جدی با پدیده زمین خواری و جنگل خواری است و در صورت هر گونه دخل و تصرف و وجود دعاوی های حقوقی در اراضی ملی، با توجه به سند دار بودن آنها دفاع از عرصه های جنگلی و ملی راحتتر خواهد بود
?️ابراهیمی رئیس سابق گفت: کاداستر اراضی ملی و جنگلی شهرستان سردشت در سال 99 با هماهنگی و همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سردشت صدور اسناد تکبرگی اراضی جنگلی 27 روستا در سطح 20000 هکتار انجام گرفته و اقدامات لازم برای 135 روستای دیگر هم در سطح 67000 هکتار در مرحله جریانی و تثبت می باشد و تا پایان سال 1400 در کل شهرستان می بایست اخذ سند برای اراضی ملی و جنگلی به اتمام برسد.
?️شایان ذکر است در دوران مدیریت ابراهیمی ٦دفتر اسناد رسمی تأسیس شده است
– دوشنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۰
لینک کوتاه
برچسب ها
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0