• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 مرداد 1401 - 1:08
  • کد خبر : 2583
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

فرماندار سردشت : اولویت برنامه‌ها اجرای طرح‌های آبرسانی و تامین آب شرب روستایی است

فرماندار سردشت گفت : اولویت برنامه‌ها اجرای طرح‌های آبرسانی و تامین آب شرب روستایی است به گزارش سردشت پرس, طی نشستی با ریاست فرماندار سردشت و با حضور اسمعیل‌زاده بخشدار بخش ربط و جمعی از اهالی روستاهای باسک کولسه مسائل و مشکلات حوزه تامین آب شرب مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت. فرماندار سردشت در

فرماندار سردشت گفت : اولویت برنامه‌ها اجرای طرح‌های آبرسانی و تامین آب شرب روستایی است

به گزارش سردشت پرس, طی نشستی با ریاست فرماندار سردشت و با حضور اسمعیل‌زاده بخشدار بخش ربط و جمعی از اهالی روستاهای باسک کولسه مسائل و مشکلات حوزه تامین آب شرب مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

فرماندار سردشت در این نشست بابیان اینکه بیشتر روستاهای شهرستان با تنش آبی مواجه هستند گفت: اولویت برنامه‌ها اجرای طرح‌های آبرسانی و تامین آب شرب روستایی می‌باشد که در این راستا نیز اقدامات اساسی انجام گرفته شده است.

لقمان خسروپور افزود: هم اکنون عملیات اجرای طرح آبرسانی به ۱۹ روستای محور باسک کولسه در قالب ۲ طرح جداگانه با دو پیمانکار در حال اجراست و با اتمام آنها تنش آبی روستاهای این منطقه حل خواهد شد.

امام جماعت و معتمدین و جمعی از اهالی روستاهای باسک کولسه در این جلسه خواستار تسریع در روند عملیات اجرای طرح‌های آبرسانی و رفع مشکل کم آبی شدند‌.

آبرسانی به ۱۹ روستای محور باسک کولسه در قالب ۲ طرح جداگانه از محل اعتبارات مجتمع شهیدان ژاله با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال و با احداث خط انتقال و شبکه توزیع آب به طول ۲۸ هزار و ۵۰۰ متر ، احداث ۱۲ حوضچه شیر فشار شکن و ۹ مخزن با دو پیمانکار در حال اجرا است که تاکنون ۲۴ هزار متر لوله گذاری و ۵ حوضچه احداث شده است

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی