• تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مرداد 1401 - 9:51
  • کد خبر : 2507
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

شهردار نلاس : ۵ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در حال اجرا است

شهردار نلاس گفت : ۵ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در حال اجرا است به گزارش سردشت پرس, طی نشستی با ریاست فرماندار سردشت و با حضور جمعی از روسای ادارات، اعضای شورای اسلامی و شهردار نلاس موضوعات و مسایل مختلفی مطرح و مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت. لقمان خسرو

شهردار نلاس گفت : ۵ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در حال اجرا است

به گزارش سردشت پرس, طی نشستی با ریاست فرماندار سردشت و با حضور جمعی از روسای ادارات، اعضای شورای اسلامی و شهردار نلاس موضوعات و مسایل مختلفی مطرح و مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

لقمان خسرو پور فرماندار شهرستان سردشت در این نشست گفت : در راستای توسعه و آبادانی و رفع محرومیت شهرستان اقدامات اساسی در همه حوزه‌ها، آب و فاضلاب، راه‌سازی، گازرسانی، بهداشت و درمان ، مدرسه سازی و ورزش انجام گرفته و در شرایط اقتصادی کنونی طرح‌های زیادی با تمام توان و سرعت در حال اجرا و یا اتمام هستند.

خسروپور افزود: آنچه که مانع اجرای یک طرح و کندی آن می‌شود زمان لازم جهت طی کردن فرایند قانونی و اداری آن و تعیین پیمانکار و اقدامات آن است و برای رفع این دو مورد نیز تلاش می‌شود هرچه سریعتر فرایند اداری طی و بیشتر طرح ها با ترک تشریفات پیمان‌کار اجرا شوند.

اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر نلاس نیز بابیان اینکه ۵ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در حال اجرا است، آب و فاضلاب، مسیرهای دسترسی و راه ارتباطی، فضای سبز، ورزشی و آموزشی و مکان نامناسب سایت دفع زباله را از اهم مشکلات این شهر دانسته و خواستار نگاه ویژه به آن شدند.

در حال حاضر فاز نخست طرح روشنایی بلوار اصلی شهر نلاس به متراژ هزار و ۵۰۰ مترمربع با ۴۳ پایه فلزی ۱۲ متری با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در حال اجرا است و طرح‌هایی از جمله تبدیل شبکه سیم لخت به کابل خودنگهدار ، روشنایی کمربندی این شهر، احداث مخزن هزار متر مکعبی، خط انتقال تامین آب شرب این شهر از تصفیه خانه به طول ۱۱ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال و آسفالت جاده بناویله به طول بیش از یک کیلومتر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در دستور کار است

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی